Pedagógiai szakkönyvek

Együtt-tanulók kézikönyve Kézikönyvünk rávilágít a kooperatív tanulásszervezés lényegére, legfontosabb elveire, gyakorlati fogásokat, attitűdöket mutat be MS-9317
MS-9317

Kooperatív tanulásszervezés

1. kiadás (2012. 08. 01.)
Mozaik Kiadó
méret: 170x240 mm
terjedelem: 168 oldal
4 580 Ft
Kosárba
A kézikönyv elsősorban a kooperatív tanulásszervezés komplex szabályrendszerének megértését szolgálja. Azoknak a szabályoknak a megértését, amelyek meghatározzák a legfontosabb osztálytermi, gyakorlati, viselkedési formákat, amelyeknek köszönhetően a tanulás folyamata várhatóan egyre inkább valódi együttműködésre fog épülni.

Kézikönyvünk rávilágít a kooperatív tanulásszervezés lényegére, legfontosabb elveire, gyakorlati fogásokat, attitűdöket mutat be. A megértést a tapasztalatból származó érvelés, elméleti rávezetés, a sok-sok példa, továbbá a lépésről lépésre levezetett konkrét kooperatív módszerek és struktúrák segítik. A legjellemzőbb struktúrák helyet kaptak a függelékben kivágható villámkártyákon, melyeket a bevésést szolgáló lépéssorozathoz ajánlunk felhasználni.
Kapcsolódó kiadványok
Új pedagógiai kultúra - Nagy József professzor könyve az új pedagógia kultúra lehetőségeiről MS-9318
A kompetenciaalapú pedagógia lehetőségei - Makádi Mariann kézikönyve olyan feladatok sorát mutatja be, amelyek tantárgyaktól függetlenül alkalmasak lehetnek az egyes kulcskompetenciák fejlesztésére MS-9319
Mozgásfejlesztő játékok gyűjteménye - A gyerekek testtartását javító, koordinációs képességét fejlesztő játékötletek óvodapedagógusoknak, tanítóknak, szülőknek. MS-9341
Játékmozaik - Készségfejlesztő órai játékok - Száz, tanórán is játszható figyelmet, kommunikációt és együttműködést fejlesztő játék MS-9342
Kompetenciaalapú kritériumorientált PEDAGÓGIA - A kritérium-orientált pedagógiai kultúra lehetőségeiről publikált tanulmányok gyűjteménye Nagy József professzor szerkesztésében MS-9320
A természettudomány tanítása - Szakmódszertani kézikönyv és tankönyv. Figyelembe veszi a 2012-ben elfogadott NAT-ban megfogalmazott alapelveket és az új tanárképzési koncepciókat. Főként a fogalmi rendszer fejlődésére, alakítására, illetve a szükséges fogalmi váltások kimunkálásának bemutatására helyezi a hangsúlyt. MS-9351