2013
2.
Diktátor testközelben
Digitális sztálinizmus
A jó, a rossz és a szemüveges kisfiú
Új mítoszok a jó és a rossz tanításához
Rémek a 20. században
Egy történelemórai feldolgozásjavaslat
Vámpírok és rémek vonzásában
A vámpírtörténetek pszichológiai megközelítése
Zombi-apokalipszis, most
Társadalmi szorongások és horrorfilmek
A gonosz elűzése
A néphagyomány eszközei a félelmek leküzdésére
A Rómeó és Júlia „újraolvasata"
A vitakultúra fejlesztése egy irodalmi mű kapcsán
„A száraz zsömléhez üdítőt”
Kooperatív tanulás a középiskolai magyarórán
A villanyvasaló és a kártyapakli találkozása a tanári asztalon
A festészet fényképezőgéppel a médiaórán
Drámajáték történelemórán
Az alkalmazott drámajátékok szerepe és helye az általános iskolai történelemtanításban
Egy varázslatos különc gondolatai rajzórákon
Beszélgetés Szabó Erikával |