Olvasás gyakorló munkafüzet 2. osztály
|
Sokszínű anyanyelv
2. évfolyam, 7. kiadás (2020. 08. 25.) Mozaik Kiadó
méret: 192x258 mm
terjedelem: 96 oldal
tanterv: NAT 2020
1 290 Ft
1 032 Ft (20% osztálykedvezménnyel)*
Kosárba  * Legalább 15 példány megrendelése esetén 20% kedvezményt tudunk biztosítani 2022.04.01 és 2022.10.15 között. |
Másodikos olvasás munkafüzet NAT2020-as melléklettel. A kiadványban ingyenes mellékletként megtalálhatók a 2021. augusztusi kiadású új, bővített MS-1621U olvasókönyvbe bekerült szövegekhez kapcsolódó feladatok.
A szövegértési feladatsorok az Olvasókönyv 2. kiadványból választott szövegekhez készültek.
A szövegműfajok mindegyikéhez kapcsolódik feladatsor.
A rutinszerű olvasást olvasástechnikai gyakorlatok alapozzák meg.
A beszédfejlesztés, szóbeli szövegalkotás az egyéni élményekre épül.
A szövegértési műveletek előkészítik az önálló tanulást.
Az írásbeli feladatok az íráshasználatot és a helyesírást egyaránt fejlesztik. |
Kapcsolódó kiadványok
Mintaoldalak
Tartalomjegyzék
Tartalom | 4 |
Napló egy hétről | 4 |
A hazug bojtár | 5 |
Füllentős | 6 |
Az olvasókönyv | 7 |
Az ékezet tréfája | 8 |
A kis bicebóca | 9 |
A természet változásai szeptemberben-Lessük meg az őszt! | 10 |
Itt van az ősz, itt van újra... | 11 |
Mesemorzsa | 12 |
Mókusok, ki a házból! | 13 |
A természet változásai októberben | 14 |
A cinege cipője | 15 |
Isten veled, gólyamadár! | 16 |
A gombakirály | 17 |
A mazsola | 18 |
A szelídgesztenye | 19 |
Anyám tyúkja | 20 |
Nagyapó | 21 |
Csapatkapitány-választás | 22 |
Szőlőcsősz | 23 |
A természet változásai novemberben | 24 |
A kékcinke | 25 |
A kutyám | 26 |
Micó | 27 |
Egerek | 28 |
Altató | 29 |
A disznóölés | 30 |
A kis gömböc | 31 |
Csoszogi, az öreg suszter | 32 |
Harangozás | 33 |
A természet változási decemberben | 34 |
Esik a hó | 35 |
Kíváncsi hópelyhek | 36 |
Ez a tél | 37 |
Ünnepeink,szokásaink decemberben | 38 |
A tizenkét nagyon testvér | 39 |
Hogyan tanultam meg olvasni | 40 |
Szembekötős | 41 |
A természet változásai januárban | 42 |
Emlékszel, fiam? | 43 |
A tizenkét hónap | 44 |
Könyvtárlátogatás | 45 |
A farkas, a medve és a huszár | 46 |
Ravasz alku | 47 |
Tilinkó és a bíró | 48 |
A furulyavevés | 49 |
A kiskutya neve | 50 |
Szoborjáték | 51 |
A természet változásai januárban | 52 |
Csikorgó, a fagykirály | 53 |
Gyertyaszentlelőkor | 54 |
A hóember | 55 |
A mi farsangunk | 56 |
Az egyszeri-kétszeri fánk | 57 |
A kakaska meg a babszem | 58 |
Jó étvágyat! | 59 |
Csepü, lapu | 60 |
A természet változásai márciusban | 61 |
A róka és a gólya | 62 |
A madárfészek | 63 |
A három kismalac és a farkas | 64 |
Meddig ér a rigófütty? | 65 |
Nemzeti dal | 66 |
Tűz, víz | 67 |
A természet változásai áprilisban | 68 |
Madarak iskolája | 69 |
A Szél és a Nap | 70 |
Buborék | 71 |
A bal kéz | 72 |
Húsvét | 73 |
Locsolóversek | 74 |
A sün és a nyúl versenyt fut | 75 |
Bújócska | 76 |
A természet változásai májusban | 77 |
Májusi fülemüle | 78 |
A virágok panasza | 79 |
Vár és forrás | 80 |
Megjárta Jancsi | 81 |
Az én anyukám | 82 |
Buba éneke | 83 |
Lenka | 84 |
Hogyan játsszunk? | 85 |
Méhecskék | 86 |
A természet változásai júniusban | 87 |
Arany Lacinak | 88 |
A lusta fiú meg a cinege | 89 |
A világ vándora | 91 |
A kecskebékák királya | 92 |
A rejtőzés nagymestere | 93 |
Hidasmester | 95 |
A kiadvány bevezetője
Kedves Diákok! Ebben a tanévben folytatjuk a mesék, történetek és versek pontos megértésének gyakorlását. A munkafüzet ehhez nyújt nekünk segítséget. Egyre jobban megértjük majd, hogy mi a különbség a prózai szövegek és a versek feldolgozása között. Az első feladatokkal mindig a beszédünket, kiejtésünket, beszédtempónkat, hangsúlyunkat és az olvasási technikánkat javíthatjuk. Ezek után változatosan gyakoroljuk a szövegfeldolgozás menetét. Válaszolunk kérdésekre, kiegészítünk mondatokat, hibákat javítunk. Megszokjuk, hogy biztonsággal tájékozódjunk a szövegekben, pontosan idézzünk mondatokat. Sok olyan feladattal is találkozunk, amelyek további gondolkodásra késztetnek. A gyakorlatsorok zárásaként saját szavainkkal elmondjuk a történetek lényegét. Így könnyebben megy majd a többi tantárgy tanulása is. |
|