DIFER fejlődésvizsgáló rendszer - DIFER - Alapcsomag
Az iskolai munkában nélkülözhetetlen készségek megalapozásához indítottuk útjára a DIFER fejlesztőfüzetek sorozatot. A füzetek az iskolába készülő vagy az iskolát kezdő kisgyermekek különböző részképességeinek egyéni fejlesztéséhez szükséges feladatsorokat tartalmaznak. A DIFER programcsomag tartalmaz: tesztrendszert, egyéni fejlődési mutatót, kézikönyvet, valamennyi fejlesztendő alapkomponensről egy-egy módszertani segédletet, valamint a tanulók egyéni és kooperatív cselekvő tanulását lehetővé tevő segédanyagokat.
DIFER - A gondolkodás fejlesztése MAPPA Kézikönyv + tesztlapok + a tesztfelvétel eszközei. A programmal a gyermekek fejlődésbeli megkésettsége jelentős mértékben csökkenthető, a sikeres iskolakezdés, iskolai tanulás feltételei megteremthetők MS-9335
MS-9335

Kézikönyv és mérőeszközök

iskolai előkészítő és 1-2. évfolyam, 2. kiadás (2021. 09. 14.)
Mozaik Kiadó
méret: 214x304 mm
8 380 Ft
Kosárba
A szerzőkről >>

A MAPPA a következő eszközöket tartalmazza:

  • Módszertani kézikönyv 131 fejlesztőjáték-leírással
  • Tesztlap az elemi rendszerező képesség méréséhez
  • Tesztlap az elemi kombinatív képesség méréséhez
  • A tesztfelvétel eszközei (kartonból kinyomható formák)
  • Fejlődési mutató (minta)

  • Az új gondolkodásfejlesztő DIFER eszközökről BŐVEBB INFORMÁCIÓ ITT TALÁLHATÓ


    A kézikönyvben leírt fejlesztő játékok és feladatok elvégzését nagyban segítheti a gondolkodásfejlesztő Kártyagyűjtemény.

    Kapcsolódó kiadványok
    DIFER - Kártyagyűjtemény a gondolkodás fejlesztéséhez - 750 db kivágható kártya + 2 memóriajáték-kártyacsomag ajándékba. A kártyagyűjtemény a kézikönyvben leírt fejlesztőjátékok elvégzését nagyban segíti MS-9337
    Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer - A mappa és a kézikönyv 2016-ban megújult külsővel jelent meg. Jelentős változás csak a Fejlődési mutatóban történt. MS-9321
    DIFER - Fejlődési mutató (bővített) - A kiadvány két új értékelőtáblázattal bővült, a rendszerező képesség és az elemi kombinatív képesség fejlődésének rögzítéséhez MS-9322
    DIFER - A számolás fejlesztése 4-8 éves életkorban - Kézikönyv szülőknek, óvodapedagógusoknak, tanítóknak. A kiadvány 116 játéka otthon, az óvodában és az iskolában egyaránt alkalmazható MS-9334
     
    DIFER - Kártyagyűjtemény a gondolkodás fejlesztéséhez 750 db kivágható kártya + 2 memóriajáték-kártyacsomag ajándékba. A kártyagyűjtemény a kézikönyvben leírt fejlesztőjátékok elvégzését nagyban segíti MS-9337
    MS-9337

    750 db kivágható kártya

    iskolai előkészítő és 1-2. évfolyam, 1. kiadás (2017. 12. 15.)
    Mozaik Kiadó
    méret: 330x240 mm
    terjedelem: 700 oldal
    15 980 Ft
    Kosárba
    Összeállította: Józsa Krisztián, Zentai Gabriella, Hajduné Holló Katalin

    A kézikönyvben leírt fejlesztő játékok és feladatok elvégzését nagyban segítheti a Kártyagyűjtemény. A masszív kartondobozban található 750 db színes, kivágható kártya, illetve kinyomható forma 40 játékhoz biztosítja a szükséges eszközöket. A kártyagyűjteményhez két 30 db-os párkereső memóriajáték kártyacsomagot is adunk ajándékba.


    Az új gondolkodásfejlesztő DIFER eszközökről BŐVEBB INFORMÁCIÓ ITT TALÁLHATÓ












    Kapcsolódó kiadványok
    DIFER - A gondolkodás fejlesztése MAPPA - Kézikönyv + tesztlapok + a tesztfelvétel eszközei. A programmal a gyermekek fejlődésbeli megkésettsége jelentős mértékben csökkenthető, a sikeres iskolakezdés, iskolai tanulás feltételei megteremthetők MS-9335
    Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer - A mappa és a kézikönyv 2016-ban megújult külsővel jelent meg. Jelentős változás csak a Fejlődési mutatóban történt. MS-9321
    DIFER - A számolás fejlesztése 4-8 éves életkorban - Kézikönyv szülőknek, óvodapedagógusoknak, tanítóknak. A kiadvány 116 játéka otthon, az óvodában és az iskolában egyaránt alkalmazható MS-9334
    DIFER - Fejlődési mutató (bővített) - A kiadvány két új értékelőtáblázattal bővült, a rendszerező képesség és az elemi kombinatív képesség fejlődésének rögzítéséhez MS-9322
     
    Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer A mappa és a kézikönyv 2016-ban megújult külsővel jelent meg. Jelentős változás csak a Fejlődési mutatóban történt. MS-9321
    MS-9321

    Tesztrendszer, Kézikönyv, fejlődési mutató

    11. kiadás (2019. 12. 10.)
    Mozaik Kiadó
    méret: 214x304 mm
    8 980 Ft
    Kosárba
    A programcsomag tartalma:- 1 db mappa használati útmutatóval;- 10 db fóliázott színes tesztlap a hétféle alapkészség fejlődésének vizsgálatához;- 1 db rövid difer tesztlap a fejlettség és az iskolaérettség gyors és megbízható mérésére;- 1 db írólap (minta) az írásmozgás-koordináció vizsgálatához;- 1 db "Fejlődési mutató" füzet (minta), aminek évenkénti kitöltésével végigkövethetőek a gyermek fejlődési folyamatai a 4.-től a 8. életév végéig;- 1 db kézikönyv, amely segíti az alkalmazást az országos helyzetkép diagnózisának bemutatásával és a fejlesztés lehetőségeinek, tennivalóinak ismertetésével.
    Kapcsolódó kiadványok
    DIFER - Fejlődési mutató (bővített) - A kiadvány két új értékelőtáblázattal bővült, a rendszerező képesség és az elemi kombinatív képesség fejlődésének rögzítéséhez MS-9322
    DIFER - Írólap (50 db) -  MS-9323
    DIFER - Az írásmozgáskoordináció fejlesztése 4-8 éves életkorban - Elmélet és a fejlődést segítő játékok és gyakorlatok MS-9325
    A beszédhanghallás fejlesztése óvodában, iskolában - 2021-ben átdolgozott új kiadás, mellékletben a FON-E mérőlapokkal. Elmélet és a fejlődést segítő játékok és gyakorlatok kibővítve óvodáskortól 6. osztályig. MS-9326
    DIFER - A szocialitás fejlesztése 4-8 éves életkorban - A kapcsolatfelvétel, a társakhoz, a pedagógushoz való viszonyulás, a feladatvállalás, a feladattartás készségének és az elemi szintű erkölcsi érzék fejlesztéséhez MS-9327
    Kompetenciaalapú kritériumorientált PEDAGÓGIA - A kritérium-orientált pedagógiai kultúra lehetőségeiről publikált tanulmányok gyűjteménye Nagy József professzor szerkesztésében MS-9320
    DIFER - Fejlesztés mesékkel - Az anyanyelv, a gondolkodás  fejlődésének segítése mesékkel 4-8 éves életkorban MS-9332
    DIFER - A számolás fejlesztése 4-8 éves életkorban - Kézikönyv szülőknek, óvodapedagógusoknak, tanítóknak. A kiadvány 116 játéka otthon, az óvodában és az iskolában egyaránt alkalmazható MS-9334
    DIFER - A gondolkodás fejlesztése MAPPA - Kézikönyv + tesztlapok + a tesztfelvétel eszközei. A programmal a gyermekek fejlődésbeli megkésettsége jelentős mértékben csökkenthető, a sikeres iskolakezdés, iskolai tanulás feltételei megteremthetők MS-9335
    DIFER - Kártyagyűjtemény a gondolkodás fejlesztéséhez - 750 db kivágható kártya + 2 memóriajáték-kártyacsomag ajándékba. A kártyagyűjtemény a kézikönyvben leírt fejlesztőjátékok elvégzését nagyban segíti MS-9337
    DIFER Fejlesztő füzetek - Írás - Az írásmozgás és a szem-kéz koordináció fejlesztése játékos feladatok segítségével MS-9329V
    DIFER Fejlesztő füzetek - Számolás - Feladatok a számfogalom fejlesztéséhez, a manipulatív számolás megfelelő alapozásához MS-9330V
    DIFER Fejlesztő füzetek - Betűfelismerés - Játékos feladatok a betűk megtanulásának megkönnyítésére MS-9333V
     
    DIFER - Fejlődési mutató (bővített) A kiadvány két új értékelőtáblázattal bővült, a rendszerező képesség és az elemi kombinatív képesség fejlődésének rögzítéséhez MS-9322
    MS-9322
    iskolai előkészítő és 1-2. évfolyam, 18. kiadás (2023. 10. 03.)
    Mozaik Kiadó
    méret: 210x148 mm
    terjedelem: 12 oldal
    420 Ft
    Kosárba
    A Fejlődési mutató bővített kiadása 2016-ban kisebb tartalmi módosításokkal és kiegészítéssel jelent meg. A kiadvány két új adatrögzítési oldallal bővült, amelyek a rendszerező és a kombinatív képesség fejlődését mérő tesztlapokhoz kapcsolódnak. A tesztlapok és a tesztkártyák A gondolkodás fejlesztése 4-8 éves életkorban című kiadvány mellékleteként lesznek elérhetők.
    Kapcsolódó kiadványok
    Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer - A mappa és a kézikönyv 2016-ban megújult külsővel jelent meg. Jelentős változás csak a Fejlődési mutatóban történt. MS-9321
    DIFER - Írólap (50 db) -  MS-9323
    Kompetenciaalapú kritériumorientált PEDAGÓGIA - A kritérium-orientált pedagógiai kultúra lehetőségeiről publikált tanulmányok gyűjteménye Nagy József professzor szerkesztésében MS-9320
    A kompetenciaalapú pedagógia lehetőségei - Makádi Mariann kézikönyve olyan feladatok sorát mutatja be, amelyek tantárgyaktól függetlenül alkalmasak lehetnek az egyes kulcskompetenciák fejlesztésére MS-9319
    DIFER - A gondolkodás fejlesztése MAPPA - Kézikönyv + tesztlapok + a tesztfelvétel eszközei. A programmal a gyermekek fejlődésbeli megkésettsége jelentős mértékben csökkenthető, a sikeres iskolakezdés, iskolai tanulás feltételei megteremthetők MS-9335
    DIFER - Kártyagyűjtemény a gondolkodás fejlesztéséhez - 750 db kivágható kártya + 2 memóriajáték-kártyacsomag ajándékba. A kártyagyűjtemény a kézikönyvben leírt fejlesztőjátékok elvégzését nagyban segíti MS-9337
     
    DIFER - Írólap (50 db)  MS-9323
    MS-9323
    iskolai előkészítő és 1-2. évfolyam, 12. kiadás (2021. 11. 24.)
    Mozaik Kiadó
    méret: 210x150 mm
    terjedelem: 100 oldal
    1 880 Ft
    Kosárba
    Kapcsolódó kiadványok
    Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer - A mappa és a kézikönyv 2016-ban megújult külsővel jelent meg. Jelentős változás csak a Fejlődési mutatóban történt. MS-9321
    DIFER - Fejlődési mutató (bővített) - A kiadvány két új értékelőtáblázattal bővült, a rendszerező képesség és az elemi kombinatív képesség fejlődésének rögzítéséhez MS-9322
    Kompetenciaalapú kritériumorientált PEDAGÓGIA - A kritérium-orientált pedagógiai kultúra lehetőségeiről publikált tanulmányok gyűjteménye Nagy József professzor szerkesztésében MS-9320
    A kompetenciaalapú pedagógia lehetőségei - Makádi Mariann kézikönyve olyan feladatok sorát mutatja be, amelyek tantárgyaktól függetlenül alkalmasak lehetnek az egyes kulcskompetenciák fejlesztésére MS-9319
     
    DIFER - Az írásmozgáskoordináció fejlesztése 4-8 éves életkorban Elmélet és a fejlődést segítő játékok és gyakorlatok MS-9325
    MS-9325

    Tanári kézikönyv

    iskolai előkészítő és 1-2. évfolyam, 4. kiadás (2017. 03. 03.)
    Mozaik Kiadó
    méret: 168x238 mm
    terjedelem: 64 oldal
    3 380 Ft
    Kosárba
    A kézikönyv Fejlődést segítő játékok és gyakorlatok c. fejezetének három részét a fejlődés három szintje képezi: az írószer nélküli ujjmozgás-koordináció, mint az írószerrel (rajzoló-, festőeszközzel) működő írásmozgás-koordináció előfeltétele, valamint a betűelem-másoló készség, mint az írástanítás közvetlen előfeltétele. Ez a három szint elsajátítási sorrendet jelent abban az értelemben, hogy az előkészítő és a kezdő szinten lévő gyerekek számára az ujjmozgás-koordináció fejlődésének segítése a feladat (még nem ajánlott az írószerhasználat, legföljebb firkálásra). A haladó szintet elérő gyerekek írószeres játékokra, tevékenységekre alkalmasak, de továbbra is részt vehetnek az ujjmozgás-koordinációs játékokban. A betűelem-másoló készség fejlesztése csak a befejező és az optimális szintet elérők számára ajánlott.
    Gyakorlatilag ez azt jelenti, hogy a középső csoportosok körében az ujjmozgás-koordináció fejlődésének segítése a fő feladat, a nagycsoportosok körében az írószeres játékok, tevékenységek dominálhatnak. A betűelem-másoló készség fejlesztése pedig az iskola feladata, miután az osztály tanulói (legföljebb egy-két kivételtől eltekintve) az írószeres játékoknak köszönhetően eljutottak az írásmozgás-koordináció befejező (legalább 70 százalékpontos) szintjére.
    Kapcsolódó kiadványok
    Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer - A mappa és a kézikönyv 2016-ban megújult külsővel jelent meg. Jelentős változás csak a Fejlődési mutatóban történt. MS-9321
    A beszédhanghallás fejlesztése óvodában, iskolában - 2021-ben átdolgozott új kiadás, mellékletben a FON-E mérőlapokkal. Elmélet és a fejlődést segítő játékok és gyakorlatok kibővítve óvodáskortól 6. osztályig. MS-9326
    DIFER - A szocialitás fejlesztése 4-8 éves életkorban - A kapcsolatfelvétel, a társakhoz, a pedagógushoz való viszonyulás, a feladatvállalás, a feladattartás készségének és az elemi szintű erkölcsi érzék fejlesztéséhez MS-9327
    Kompetenciaalapú kritériumorientált PEDAGÓGIA - A kritérium-orientált pedagógiai kultúra lehetőségeiről publikált tanulmányok gyűjteménye Nagy József professzor szerkesztésében MS-9320
    DIFER - Fejlesztés mesékkel - Az anyanyelv, a gondolkodás  fejlődésének segítése mesékkel 4-8 éves életkorban MS-9332
    DIFER - A számolás fejlesztése 4-8 éves életkorban - Kézikönyv szülőknek, óvodapedagógusoknak, tanítóknak. A kiadvány 116 játéka otthon, az óvodában és az iskolában egyaránt alkalmazható MS-9334
    Mozgásfejlesztő játékok gyűjteménye - A gyerekek testtartását javító, koordinációs képességét fejlesztő játékötletek óvodapedagógusoknak, tanítóknak, szülőknek. MS-9341
    Játékmozaik - Készségfejlesztő órai játékok - Száz, tanórán is játszható figyelmet, kommunikációt és együttműködést fejlesztő játék MS-9342
    DIFER Fejlesztő füzetek - Írás - Az írásmozgás és a szem-kéz koordináció fejlesztése játékos feladatok segítségével MS-9329V
    DIFER Fejlesztő füzetek - Számolás - Feladatok a számfogalom fejlesztéséhez, a manipulatív számolás megfelelő alapozásához MS-9330V
    DIFER Fejlesztő füzetek - Tájékozódás - Az irányfogalom fejlesztése a síkon és a térben, vidám rajzos feladatok segítségével MS-9331V
     
    A beszédhanghallás fejlesztése óvodában, iskolában 2021-ben átdolgozott új kiadás, mellékletben a FON-E mérőlapokkal. Elmélet és a fejlődést segítő játékok és gyakorlatok kibővítve óvodáskortól 6. osztályig. MS-9326
    MS-9326

    Tanári kézikönyv - 2021-es átdolgozott kiadás

    iskolai előkészítő és 1-6. évfolyam, 4. kiadás (2021. 09. 01.)
    Mozaik Kiadó
    méret: 168x238 mm
    terjedelem: 164 oldal
    3 780 Ft
    Kosárba

    2021-ben átdolgozott új kiadás.

    A beszédhanghallás készségének fogalmáról, jelentőségéről a pedagógusok és a szülők a DIFER programcsomag beszédhanghallást mérő tesztje segítségével tájékozódhatnak. A fejlesztés tervezéséhez a 2006-ban megjelent A beszédhanghallás fejlesztése 4-8 éves életkorban c. könyv kínált módszertani segédanyagot. Nagyobbrészt az iskolába készülő óvodásokra fókuszált, mint ahogy a DIFER programcsomag is a beiskolázási esélyegyenlőség növelésére készült.

    A játék- és feladatgyűjtemény új kiadása bővíti a készség megismerésének lehetőségét, és még ennél is többet kínál. A fejlesztés tervezése a kiscsoportos óvodáskortól kezdődik és folytatódik az első osztálytól a hatodik osztály végéig.

    A helyesírás nem csupán szabályok összessége, hanem készség- és képességalapja is van. Azon is múlik, hogy a tanulók a saját ejtésük alapján hogyan ítélik meg a beszédhangok tulajdonságait.

    Az önálló ejtési szituációban a fonémadöntés minősége mérhető a FON-E felmérőlapok használatával, amely a könyv kivehető melléklete. A részletes felmérési útmutatót a könyv tartalmazza, a mérés jegyzőkönyve letölthető a kiadó honlapjáról. A mérés pontos képet ad az iskoláskorú tanulók fonológiai tudásának szintjéről és összetevőiről.

    A könyv a DIFER programcsomagot megálmodó és megszervező Nagy József szemléletét követi, célkitűzéseiben arra ráépül, de célközönségében, a mérés felvételi módjában és a kapott adatok értelmezésében már eltér attól.

    A kézikönyv használatát és a fejlesztést nagymértékben segíti az MS-9328 raktári számú Hívókép- és szókártyagyűjtemény.

    Kapcsolódó kiadványok
    Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer - A mappa és a kézikönyv 2016-ban megújult külsővel jelent meg. Jelentős változás csak a Fejlődési mutatóban történt. MS-9321
    DIFER - Az írásmozgáskoordináció fejlesztése 4-8 éves életkorban - Elmélet és a fejlődést segítő játékok és gyakorlatok MS-9325
    DIFER - A szocialitás fejlesztése 4-8 éves életkorban - A kapcsolatfelvétel, a társakhoz, a pedagógushoz való viszonyulás, a feladatvállalás, a feladattartás készségének és az elemi szintű erkölcsi érzék fejlesztéséhez MS-9327
    DIFER - Fejlesztés mesékkel - Az anyanyelv, a gondolkodás  fejlődésének segítése mesékkel 4-8 éves életkorban MS-9332
    DIFER - A számolás fejlesztése 4-8 éves életkorban - Kézikönyv szülőknek, óvodapedagógusoknak, tanítóknak. A kiadvány 116 játéka otthon, az óvodában és az iskolában egyaránt alkalmazható MS-9334
    Mozgásfejlesztő játékok gyűjteménye - A gyerekek testtartását javító, koordinációs képességét fejlesztő játékötletek óvodapedagógusoknak, tanítóknak, szülőknek. MS-9341
    Játékmozaik - Készségfejlesztő órai játékok - Száz, tanórán is játszható figyelmet, kommunikációt és együttműködést fejlesztő játék MS-9342
     
    DIFER - A szocialitás fejlesztése 4-8 éves életkorban A kapcsolatfelvétel, a társakhoz, a pedagógushoz való viszonyulás, a feladatvállalás, a feladattartás készségének és az elemi szintű erkölcsi érzék fejlesztéséhez MS-9327
    MS-9327

    Tanári kézikönyv

    iskolai előkészítő és 1-2. évfolyam, 4. kiadás (2017. 10. 24.)
    Mozaik Kiadó
    méret: 170x240 mm
    terjedelem: 72 oldal
    3 380 Ft
    Kosárba
    A könyvben található játékok, gyakorlatok a foglalkozások és a tanórák részeként vagy egészeként is felhasználhatók. A DIFER Programcsomag részeként a szociális kompetencia olyan elemeit választottuk fejlesztésül, amelyek az óvodai és az általános iskolai szociális lét alapját képezik. Ezek közé tartozik a kapcsolatfelvétel, a társakhoz, a pedagógushoz való viszonyulás készsége, a feladatvállalás, a feladattartás készsége, valamint az elemi szintű erkölcsi érzék.
    Kapcsolódó kiadványok
    Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer - A mappa és a kézikönyv 2016-ban megújult külsővel jelent meg. Jelentős változás csak a Fejlődési mutatóban történt. MS-9321
    DIFER - Az írásmozgáskoordináció fejlesztése 4-8 éves életkorban - Elmélet és a fejlődést segítő játékok és gyakorlatok MS-9325
    A beszédhanghallás fejlesztése óvodában, iskolában - 2021-ben átdolgozott új kiadás, mellékletben a FON-E mérőlapokkal. Elmélet és a fejlődést segítő játékok és gyakorlatok kibővítve óvodáskortól 6. osztályig. MS-9326
    Kompetenciaalapú kritériumorientált PEDAGÓGIA - A kritérium-orientált pedagógiai kultúra lehetőségeiről publikált tanulmányok gyűjteménye Nagy József professzor szerkesztésében MS-9320
    DIFER - Fejlesztés mesékkel - Az anyanyelv, a gondolkodás  fejlődésének segítése mesékkel 4-8 éves életkorban MS-9332
    DIFER - A számolás fejlesztése 4-8 éves életkorban - Kézikönyv szülőknek, óvodapedagógusoknak, tanítóknak. A kiadvány 116 játéka otthon, az óvodában és az iskolában egyaránt alkalmazható MS-9334
    Társas problémák és megoldásuk 3-7 évesek körében - Szakkönyv az óvodáskori társas problémák természetéről, a problémamegoldás módjairól, játékokkal, gyakorlatokkal, mérőeszközökkel. MS-9343
    DIFER Fejlesztő füzetek - Írás - Az írásmozgás és a szem-kéz koordináció fejlesztése játékos feladatok segítségével MS-9329V
    DIFER Fejlesztő füzetek - Számolás - Feladatok a számfogalom fejlesztéséhez, a manipulatív számolás megfelelő alapozásához MS-9330V
     
    DIFER - A számolás fejlesztése 4-8 éves életkorban Kézikönyv szülőknek, óvodapedagógusoknak, tanítóknak. A kiadvány 116 játéka otthon, az óvodában és az iskolában egyaránt alkalmazható MS-9334
    MS-9334

    Tanári kézikönyv

    iskolai előkészítő és 1-2. évfolyam, 3. kiadás (2022. 08. 17.)
    Mozaik Kiadó
    méret: 170x240 mm
    terjedelem: 136 oldal
    4 180 Ft
    Kosárba
    Mit tehetünk, hogy gyermekeink az iskolában könnyen és örömmel tanuljanak? A siker titka a kezdetekben rejlik, a kisgyermekkorban lerakott biztos alapok teszik lehetővé a későbbi eredményes tanulást.
    Ez a könyv ezt a célt szolgálja: a matematika játékos tanulásához nyújt segítséget 4–8 éves kor között.
    A kiadvány 116 játéka otthon, az óvodában és az iskolában egyaránt alkalmazható.

  • „A gyermekek iránt érzett őszinte tisztelettel ajánlom a kötetet mindazoknak, akik felelősséget éreznek a felnövekvő nemzedékekért. Kollégáim mellett haszonnal forgathatják a könyvet a szülők is, hozzájárulva ezzel gyermekük kudarcmentes iskolakezdéséhez.” (Hajduné Holló Katalin, óvodavezető)
  • „Számos ötletet találunk a könyvben olyan játékokra, melyek a cselekvésre épülő konkrét tapasztalatszerzést biztosítják. Ezek, a matematikai készségek mellett, hatással vannak a mozgás, a figyelem, az emlékezet, a kitartás, a türelem és a kommunikáció fejlődésére is.” (Árvainé Libor Ildikó, tanító)
  • „Nincs nagyobb öröm annál, amikor egy nehezen számoló gyermek vidáman dolgozik az órán, majd óra végén mosolyogva azt mondja: Én szeretem a matekot! Számomra ez a legnagyobb kihívás. Ennek eléréséhez ilyen játékokra van szükségünk.” (Köböl Erika, gyógypedagógus)
  • „Kézikönyv? Tankönyv? Játékgyűjtemény? Mindhárom szerepben ideális! Tanító- és óvodapedagógus képzésben és továbbképzésben egyaránt hiánypótló kötet. S talán a legfontosabb: a könyv olvasója átéli, hogy a matematika szerethető!” (Dr. Hercz Mária, főiskolai docens)
  • Kapcsolódó kiadványok
    DIFER - Az írásmozgáskoordináció fejlesztése 4-8 éves életkorban - Elmélet és a fejlődést segítő játékok és gyakorlatok MS-9325
    A beszédhanghallás fejlesztése óvodában, iskolában - 2021-ben átdolgozott új kiadás, mellékletben a FON-E mérőlapokkal. Elmélet és a fejlődést segítő játékok és gyakorlatok kibővítve óvodáskortól 6. osztályig. MS-9326
    DIFER - A szocialitás fejlesztése 4-8 éves életkorban - A kapcsolatfelvétel, a társakhoz, a pedagógushoz való viszonyulás, a feladatvállalás, a feladattartás készségének és az elemi szintű erkölcsi érzék fejlesztéséhez MS-9327
    DIFER - Fejlesztés mesékkel - Az anyanyelv, a gondolkodás  fejlődésének segítése mesékkel 4-8 éves életkorban MS-9332
    Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer - A mappa és a kézikönyv 2016-ban megújult külsővel jelent meg. Jelentős változás csak a Fejlődési mutatóban történt. MS-9321
    DIFER - A gondolkodás fejlesztése MAPPA - Kézikönyv + tesztlapok + a tesztfelvétel eszközei. A programmal a gyermekek fejlődésbeli megkésettsége jelentős mértékben csökkenthető, a sikeres iskolakezdés, iskolai tanulás feltételei megteremthetők MS-9335
    DIFER - Kártyagyűjtemény a gondolkodás fejlesztéséhez - 750 db kivágható kártya + 2 memóriajáték-kártyacsomag ajándékba. A kártyagyűjtemény a kézikönyvben leírt fejlesztőjátékok elvégzését nagyban segíti MS-9337
    Kisokos 1. kötet - 10-es számkör - Rajzos képességfejlesztő matematika gyakorló munkafüzet MS-1541V
    DIFER Fejlesztő füzetek - Számolás - Feladatok a számfogalom fejlesztéséhez, a manipulatív számolás megfelelő alapozásához MS-9330V
     
    DIFER - Fejlesztés mesékkel Az anyanyelv, a gondolkodás  fejlődésének segítése mesékkel 4-8 éves életkorban MS-9332
    MS-9332

    Tanári kézikönyv - Az anyanyelv, a gondolkodás fejlődésének segítése mesékkel 4-8 éves életkorban

    iskolai előkészítő és 1-2. évfolyam, 3. kiadás (2017. 11. 29.)
    Mozaik Kiadó
    méret: 168x238 mm
    terjedelem: 216 oldal
    5 180 Ft
    Kosárba
  • A DIFER programcsomag mesés kötete a rendszeres mesélésben, beszélgetésben rejlő lehetőségek használatához kínál eszközöket és módszereket a 4–8 éves gyermekek szociális, anyanyelvi, gondolkodásbeli fejlődésének eredményesebb segítése érdekében.
  • A kutatások szerint a felnövekvő generációk jövőjét, sorsát az iskolába lépők szélsőséges fejlődési fáziskülönbségei határozzák meg. Ezt a különbséget van esélyünk – szülőknek és pedagógusoknak egyaránt – csökkenteni e könyv rendszeres használatával.
  • Kapcsolódó kiadványok
    Kompetenciaalapú kritériumorientált PEDAGÓGIA - A kritérium-orientált pedagógiai kultúra lehetőségeiről publikált tanulmányok gyűjteménye Nagy József professzor szerkesztésében MS-9320
    Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer - A mappa és a kézikönyv 2016-ban megújult külsővel jelent meg. Jelentős változás csak a Fejlődési mutatóban történt. MS-9321
    DIFER - Az írásmozgáskoordináció fejlesztése 4-8 éves életkorban - Elmélet és a fejlődést segítő játékok és gyakorlatok MS-9325
    A beszédhanghallás fejlesztése óvodában, iskolában - 2021-ben átdolgozott új kiadás, mellékletben a FON-E mérőlapokkal. Elmélet és a fejlődést segítő játékok és gyakorlatok kibővítve óvodáskortól 6. osztályig. MS-9326
    DIFER - A szocialitás fejlesztése 4-8 éves életkorban - A kapcsolatfelvétel, a társakhoz, a pedagógushoz való viszonyulás, a feladatvállalás, a feladattartás készségének és az elemi szintű erkölcsi érzék fejlesztéséhez MS-9327
    DIFER - A számolás fejlesztése 4-8 éves életkorban - Kézikönyv szülőknek, óvodapedagógusoknak, tanítóknak. A kiadvány 116 játéka otthon, az óvodában és az iskolában egyaránt alkalmazható MS-9334
    Funkcionális analfabetizmus - Nagy József professzor könyve fejlesztési lehetőségeket kínál az optimális szövegértés megalapozásához. MS-9344